Subject: FW: Taotlus PAEKNA kemmerg
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 14:15:30 +0300

From: Riina Nõmm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 30, 2025 1:52 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Taotlus PAEKNA kemmerg

Tere

Edastan allkirjastatud taotluse.

Lugupidamisega

Riina Nõmm

Harjumaa avalike liinide ärisuuna juht

Telefon: +372 5695 7650, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

AS SEBE, Kassisilma 24, Kambja v., Tartumaa,   <http://www.sebe.ee/>
www.sebe.ee

From: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 23, 2025 2:20 PM
To: Riina Nõmm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Ene Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Taotlus

Tere

Enega oli meil arutlusel kõnealune teisaldatav wc uuesti ja jõudsime
järelduseni, et notariaalne/isiklik kasutusõigus ikkagi ei ole teemaks
(kuna tegemist ei ole nn püsivalt maaga ühendatud rajatisega). Piirdume
siin siis manuses oleva liiklusvälise loa taotlusega, st täidate ära nii
palju, kui võimalik, sh periood kui kauaks WC sinna on mõeldud + blankett
allkirjastada (õigusjärgne isik, või volikirja alusel). Väljastame
seejärel liiklusvälise tegevuse loa.

Vabandame segaduse pärast!

                               Lp

Margus Magus
juhataja

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5919 8701

Teelise 4, 10916 Tallinn

<https://cas5-0-urlprotect.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=h
ttp%3a%2f%2fwww.transpordiamet.ee&umid=d3bb5697-b40f-4411-8c67-dee28dca6fc
c&rct=1747999217&auth=6a326df109738656d10a00751164587b28e3ab7c-86717c2a938
65fb4c4ee5bcfa8b39dd72d7c4b3f> www.transpordiamet.ee

From: Riina Nõmm < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, May 20, 2025 2:09 PM
To: Ene Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Taotlus

Tere

Palun abi ja nõustamist kuidas edasi liikuda meie pisikese projektiga
paigaldada Paekna lõpp-peatusesse bussijuhtidele  kemmerg. Vallalt on
kooskõlastus olemas, mis on kirjale lisatud.

Lugupidamisega

Riina Nõmm

Harjumaa avalike liinide ärisuuna juht

Telefon: +372 5695 7650, e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS SEBE, Kassisilma 24, Kambja v., Tartumaa,
<https://cas5-0-urlprotect.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=h
ttp%3a%2f%2fwww.sebe.ee&umid=d3bb5697-b40f-4411-8c67-dee28dca6fcc&rct=1747
999217&auth=6a326df109738656d10a00751164587b28e3ab7c-8a545058e40fd6284ec92
e60762be849b6cd1003> www.sebe.ee

From: Margus Magus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 3:55 PM
To: Riina Nõmm < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Taotlus

Tere

Täname, saime pöördumise kätte.

Transpordiamet kõnealuse ajutise WC vastu ei ole. Sai uuritud,
protseduuriliselt peaks Transpordiametiga sõlmima selle
wc-paigaldamiseks/hoiustamiseks transpordimaale notariaalse/isikliku
kasutusõiguse. (see info/blanketid:
<https://cas5-0-urlprotect.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=h
ttps%3a%2f%2fwww.transpordiamet.ee%2ftaotlused%2dblanketid%23mahasoidud%2d
ehitamin&umid=c04f5783-d148-49b0-bbd8-62b464c4c570&auth=6a326df109738656d1
0a00751164587b28e3ab7c-643a6038accb5aba25a72574d07e802f6e6d77fa>
https://www.transpordiamet.ee/taotlused-blanketid#mahasoidud-ehitamin ;
sel teemal, kui tekib küsimusi, meilt on kontaktiks maade osakond:
<mailto:[email-masked]> [email-masked])

Sh palume võtta juurde KOVi kirjalik kooskõlastus samuti, et ollakse päri
wc paigaldamisega soovitud asukohta haldusterritooriumil.

                                Lp

Margus Magus
juhataja

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5919 8701

Teelise 4, 10916 Tallinn

<https://cas5-0-urlprotect.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=h
ttp%3a%2f%2fwww.transpordiamet.ee&umid=c04f5783-d148-49b0-bbd8-62b464c4c57
0&auth=6a326df109738656d10a00751164587b28e3ab7c-eb959ea8c2e6bc729099495929
17e0aeb7624fd1> www.transpordiamet.ee

From: Riina Nõmm < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, January 23, 2025 12:43 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Taotlus

Tere

Pöördun Teie poole küsimusega, mis puudutab Paekna bussipeatust.
Bussiliinil 116 on Paekna peatus lõpp-peatus. Kahjuks antud peatuse juures
puudub WC, mida bussijuhid saaksid kasutada.  Pöördusime selle murega
Kiili valla poole, kelle hinnangul oleks kõige sobilikum asukoht
pakendikonteinerite taga (lisatud kaart) .  Kuna tegemist on riigimaaga,
siis praeguse kirjaga  küsime Transpordiametilt luba kemmergu
paigaldamiseks nimetatud kohta. Kemmergu rendi,  tühjendamise ja
hooldamise eest maksaksime ise. Me vajame Teie luba kemmergu tellimiseks
ja täpset asukohta selle  paigaldamiseks. Kui antud peatuse lähedusse
kemmergu paigaldamine ei ole võimalik, andke sellest ka  meile kindlasti
teada.

Lugupidamisega

Riina Nõmm

Harjumaa avalike liinide ärisuuna juht

Telefon: +372 5695 7650, e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS SEBE, Kassisilma 24, Kambja v., Tartumaa,
<https://cas5-0-urlprotect.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=h
ttp%3a%2f%2fwww.sebe.ee&umid=c04f5783-d148-49b0-bbd8-62b464c4c570&auth=6a3
26df109738656d10a00751164587b28e3ab7c-f9ef4944affae11614b879f60699003837a9
7d0f> www.sebe.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.